حجت متولی حبیبی در جمع کاندیداهای مجلس نهم از  حوزه انتخابیه طبس و فردوس

طبس- سرپرستی یزدفردا: مهندس «حجت متولی حبیبی» فرزند محمدرضا در شهریور سال 1359 در خانواده ای مذهبی در شهر فردوس بدنیا آمد و تحصیلات ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان را در فردوس گذراند و با احداث اولین مرکز تکثیر و ویرایش کامپیوتری در شهر فردوس، متولی ورود یارانه به زادگاه خویش گشت.


او بطور همزمان در دانشگاه سجاد مشهد به تحصیل در رشته مهندسی سخت افزار کامپیوتر مشغول گردید و در سال 1379 موفق به تاسیس واحدی تجاری در زمینه مرتبط با رشته تحصیلی خود در شهر مشهد شد که در سال 1381 آن را با نام شرکت داده پردازی .. به ثبت رساند.

تلاش های حرفه ای وی و کارکنانش موجب شد تا شرکت تحت مدیریتش  در سال 1383 عضو رسمی شورای عالی انفورماتیک کشور شده و متعاقب این موفقیت، مرکز آموزشی تون در سال 1384 و با مجوز استانداری خراسان بزرگ با هدف ارتقای سطح گروه و دانش در کارکنان بخش های دولتی تاسیس گردید.


وجود بستر آموزشی مهیا شده و احساس برخی کمبودها و ناکارایی ها در بحث آموزش استان و زادگاهش وی را مصمم به برداشتن گام هایی بزرگتر و موثرتر در این زمینه نمود و در سال 1384 اقدام به کسب مجوز تاسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی فردوس نمود.

اخذ نمایندگی مجتمع فنی تهران در استان خراسان در سال 1386 منجر به راه اندازی موسسه آموزش عالی مشکات در رشته طراحی داخلی و معماری در شهر مشهد گردید و پیگیری های متعدد وی در سال 1388 موجب اخذ مجوز دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز فردوس از شورای گسترش آموزش عالی شد.

متولی حبیبی در طول سال های 1386 تا 1389 به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در رشته مهندس فناوری اطلاعات و ارتباطات - گرایش تجارت الکترونیک مشغول بوده و در شهریورماه سال 1389 موفق به کسب مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه شیراز شد.


"حجت متولی حبیبی" با افراد زیادی در سال های اخیر کار کرده ولی امروز اعتقاد دارد مسیرش کاملاً از آن ها جداست چرا که کارنامه این دهه را شفاف و موثر نمی بیند.

وی تأکید دارد: با احترام به همه ی دوستان و بزرگان اعلام می کند که به نفع هیچ کس از عرصه رقابت های انتخاباتی در این دوره کنار نخواهد رفت و برای تغییر و ترقی تا آخر ایستاده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا